Tuesday, August 25, 2015

Bir Adam, Bir Kadın ve Bir Bebek



En son yazdıklarıma bakınca asırlar öncesi gibi geldi o gün, halbuki hayatın bizim için ne planları varmış o anda...

Başlıktan ve fotoğraflardan da anlayacağınız üzere artık bir adam, bir kadın, bir de bebek modunda devam ediyoruz hayata.
Çok uzaklarda, okyanus ötesinde geldi girdi hayatımıza bebek insanı.
İkiydik üç olduk...
Sonunda toplayıp pılıyı pırtıyı döndük memlekete.
Şimdilerde küçük bir Ege kasabasında bebek büyütüyoruz keyifle.

Aslında blogu bir adam bir kadın ve bir bebek adıyla yazmaya devam etmek lazım.
Yazılacak öyle çok şey var ki...
Bizde hala daha macera devam ediyor :)
Belki günün birinde yazacak enerjiyi ve vakti bulurum yeniden.

İşte o zamana kadar sağlıcakla kalın!

21 comments:

  1. Hoşgeldin , ya da hoşgeldiniz , ne güzel bir haber bu ... O enerjiyi en kısa zamanda bul ve daha çok özletmeden gel geri bloga ...
    sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nesrin teşekkürler :)
      Bende özledim inan, dediğim gibi birgün daha fazla enerjim ve vaktim olduğunda yazarım yine ;)

      Delete
  2. İnanmıyorum =)) Allah bağıslasın çok ama çok sevindim.. ben de blog yazmayı ihmal ediyorum artık ama arada sırada senin bloguna bakmayı ihmal etmiyorum, acaba yazdı mı? diyorum kendi kendime.. bakıyorum çok uzun zaman olmuş diyorum nerede, ne yapıyor neden yazmıyor diyorum sonra..

    Daha çok yazarsın umarım, Çok eski samimi bir dosttan haber almış gibi sevindim şuan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. iki kedi teşekkürler :)
      aslında yanlış değil eski dostlarla haberleşiyoruz şu an ;)
      umarım yine bol bol yazarız birgün.
      sevgiler

      Delete
  3. Aaa, hem siz hoşgeldiniz, hem de bebek! Yeni hayatınız uğur getirsin size.

    ReplyDelete
    Replies
    1. write to me often - ben böyle bildim böyle sevdim seni :))) türkçesini kullanamam bu ismin
      güzel dileklerine teşekkürler çok
      sevgiler

      Delete
  4. birgün eskisi gibi yeniden birlikte aynı heyecanla yazarız belki..:)))) bebegi öperim. huzurla sağlıkla büyütün arkadaşım..:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nihancım umarım öyle olur :)
      Yakınlardayız çok, görüşelim mutlaka ;)
      öperim

      Delete
  5. Merak içindeydim. Lale Abla'ya sordum elbet seni. Şimdi bir de bebek katıldı maceranıza demek ki! Oh, ne güzel. Analı, babalı ve sağlıklı büyüsün. Anne çok eğlenceli, eminim çok eğlenecek bu hayatta. Bebek büyütürken hayatın içinde olmak zor gelmişti bana. Bazıları her bir şeyi birlikte yapabiliyor. Umarın sen de öyle olursun da arada haber verirsin kendinden.

    Sevgiyle kucaklıyorum seni ve miniği....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Özlemcim merakta bıraktım biliyorum ama geçerli bir sebebimiz vardı :)
      Umarım dediğin gibi eğlenceli bir hayatı olur. Buralara vakit ayıramayışımın sebebi de o zaten, bebişle olan eğlencenin tadı birşeyde yok, onu da kaçırmak istemiyorum ;)
      sevgiler bizden de

      Delete
  6. Ay ay ay, bebişi yesinler, annesiyle babasını sevsinler, güle güle büyüsün, bahtı güzel olsun.
    Canım ya geçen gün aklımdan geçtiniz ne oldu bunlara yahu dedim, ses soluk çıkmaz oldu, meğer sebebi varmış. E ama tembellik etme, bebişten fırsat buldukça yaz ki özlemimizi gider. Sana, eşine ve bebişe kocaman sevgiler yolluyorum, arayı açma...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leylak ablam çok sağol güzel dileklerin için.
      Yazarım inşallah. Şimdilik sizin yazdıklarınızı okumakla yetineceğim kolay değil bebişle uykusuz geceler :)))
      Bizden de sevgiler çok

      Delete
  7. O kadar uzak kaldım ki buralara, beni benden alan(!) Uzakdoğu yemeklerini gözüme gözüme sokan bir kadın, anne olmuş da küçük Ege kasabasında çocuk bile büyütür olmuş.. Vay be.. güzel haber, neşeniz daim olsun, yakalamışsınız, sakın bırakmayın. Birbirinizi, hayatı, bir bebeği... kimsenin, hiçbir şeyin dokunmasına izin vermeyin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Avram usta sağolasın güzel dileklerin için :)
      Yakaladık bırakmıyoruz emin ol. Kaç tane böyle güzel şey var ki şu hayatta ;)
      selamlar çok

      Delete
  8. kesinlikle görüşelim güzel arkadaşım, İzmir in o yağmurlu fırtınalı günü bile kahve içmemizi engelleyememişti. Ne güzel gündü. Bana yakın olmana çok sevindim..

    ReplyDelete
  9. Ne denir? Nasıl sevinilir? Nasıl şaşkınlık belli edilir? Nasıl özlenir? Nasıl kızılır? Nasıl merak edilir?
    Hangi duyguyu hangi kelimeye yükleyip yazacağımı şaşırdım ayol! :)
    Hoş gelmişsin, çok hoş dönmüşsün.
    Bebişe öpücükler...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ella hosbulduk :) bak biz boyle sasirtiriz iste adami :))
      bebiste oper seni cok...

      Delete
  10. Ah harika! Ne mutlu ne güzel!
    Daha geçen hafta "neden yazmıyor, nerede acaba" diye düşünmüştüm.
    Analı babalı sağlıkla sevgiyle büyüsün minik. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ekmekcikiz amin insallah :)
      Tesekkurler guzel dileklere.
      selamlar

      Delete
  11. Hoş gelmiş, hoş gelmişsiniz, sağlıkla hep beraber mutlu, huzurlu olun inşallah, sevgiler...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ebygale cok tesekkurler ;)
      sevgiler bizden de...

      Delete

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails