Wednesday, January 25, 2012

Sizce bu ne?







Hepiniz super tahminlerde bulundunuz, hatta bazilarinin yaraticiligina hakikaten hayran kaldim.
Ve gercekte ne olduklarini acikliyorum: aycekirdekli drajeler :))

 
Daha onceki yazimda bahsettigim gibi Cin yeni yili geldi ve kutlamalar sebebiyle bir suru Cin isi kurabiyeler, sekerler piyasaya cikti. Markette bunu gorunce atladik tabii aaa ne guzel renkli birseymis diye :) Sonrasinda bir baktik ki aycekirdegi var icinde. Ilk anda "Iyyy drajenin icine aycekirdegi olurmu hic, tatliyla tuzlu kotu olur" falan desek de merakimiza yenik dusup aldik tadina bakmak icin :))
Ve sonuc olarak su karara vardik ki hic de kotu olmuyormus!! Hatta oldukca sevdik bile :) Aycekirdeginin tuzlu aromasi cikolatanin icinde kaybolup gidiyor, ayrica cekirdegin o citir citir yapisi guzel bir lezzet katiyor drajeye. Biz yemeye doyamadik :)
Yine acayip biseyler yedik, paylasmadan duramadim :))

21 comments:

  1. Badeeeeeeeeeem :) üstü şeker kaplanmış :)

    ReplyDelete
  2. çok güzel, şekerleme gibi görünüyorlar ama çok acayip bir şey çıkacak gibi geldi.
    hımmm işin kolayına kaçıp yer fıstıklı draje diyorum.

    ReplyDelete
  3. badem şekeri!
    badem görünümlü bonibon!
    vitamin ilacı!
    ilk aklıma gelenler:))

    ReplyDelete
  4. serpil, gezenti yok yahu isin kolayina kacmayin o kadar, kirk yillik badem sekerini niye koyayim buraya :)) hem bilirsiniz uzak dogudaki acayip turlu seyleri bulmakta ustume yoktur :D

    Meyra vitamin ilaci nerden geldi yahu aklina guldurdun beni ilahi :))

    Bilen yok henuz tahmine devam ;)

    ReplyDelete
  5. Ezilmiş sinek ve örümcek karışımının üzeri renkli çikolata :P :)))

    ReplyDelete
  6. Bilemedim ama kesin ilginc bisey cikacaktir :) Acikla hadi ama cok merak ettim!!!

    ReplyDelete
  7. İçinde:
    Baharat olan şekerleme.
    Çay olan şekerleme.
    Lokum olan şekerleme.
    Susam olan şekerleme.
    Yeşil çay olan şekerleme.
    Soya fasulyesi olan şekerleme.
    Soya fıstığı olan şekerleme.
    Ejderha otu olan şekerleme (Ejderha yılına özel)
    Pirinç olan şekerleme.
    Hindistan cevizi olan şekerleme.

    Allah bilir ne var içinde :D

    Bilemedim muhtemelen.

    ReplyDelete
  8. şeker o şeker, rengarenk şekerler, belki de bademler şeker kaplamalılar: =)

    ReplyDelete
  9. uzak doğu deyince içinden böcek bile çıkabilir

    ReplyDelete
  10. zero yok yahu yenilebilir bisey, o kadar feci bisey diil ;)

    çay ve simit evet Cin isi m&m :))

    lily of the valley dur tahminleri bi alalim aciklarim ;)

    La Loba sen bir sekerleme dukkani acsan burada iyi para kazanirsin :))) super fikirler bunlar, tam uzak dogu damak tadina uygun hepsi :D
    ama ejderha otu ne yahu koptum gulerken :))

    annemahsustan sekerleme ama badem sekeri diil ;)

    laleninbahcesi haklisin valla uzak dogu deyince icinden cikana sasmamak lazim :) ama yok bocekli bisey degil :)

    ReplyDelete
  11. bonibon değil ama o niyetle yerim :D

    ReplyDelete
  12. içi üzüm mü bu drajelerin?
    kötü bir şey olamaz gibi güzel görünüyorlar:))

    ReplyDelete
  13. şekerlemeyle kaplanmış elma çekirdeği ama dev çekirdekler..:P

    ReplyDelete
  14. Gabriel Gray bonibonun Cin usulu diyelim biz buna ;)

    CEPAYNASI yok uzum de degil ama kotu birsey de degil :)

    Nihan supersin, seklinden benzettin degil mi, hakikaten elma cekirdegine benziyorlar ama degil :))
    bu arada kucuk yahu bunlar ben yakindan cektim diye buyuk gorunuyorlar sanirim.

    ReplyDelete
  15. super tahminler hepinize tesekkurler ;)
    bunlar aycekirdekli drajeler, detaylari yukariya posta yazdim :)

    ReplyDelete
  16. AY ÇEKİRDEĞİMİ:)))
    ÇOK ŞAŞIRDIM OYSAKİ NE SÜPER TAHMİNLERDE BULUNMUŞTUM:)

    BİRAZ ÇEKİRDEĞİNDEN ALABİLİRMİYİM;)

    ReplyDelete
  17. Supermis :) hem aycekirdegi hem de sekerle kapli :)) Eger bir gun Singapur'a yolum duserse ilk alacagim sey olacak :))

    ReplyDelete
  18. Meyra ilgin dimi ;) bu citlemelik olmayan cekirdek :))

    lily of the valley Cin yeni yili zamani gel sadece bu aralar cikiyor sonra yok :)

    ReplyDelete
  19. Tadı iyidir ama hem ay çekirdeği hem şeker popoyu bir büyütür kiiii :D

    ReplyDelete
  20. La Loba bak ben onu hic dusunmemistim :))) aman yahu kiloyla yenmiyor ki, bir avuc yemekten biseycik olmaz, hemde kirk yilda bir ;)

    ReplyDelete

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails