Wednesday, March 7, 2012

Memleket esintisi

Insan memleketinden binlerce kilometre uzakta olunca normalde gozune takilmayan ufacik seyler bile oyle kiymetli oluyor ki... yasamayan bilmez ne dedigimi :)

Sevdicegime kavustum sonunda :) Tabii sadece ona kavusmakla kalmadi bir suru ekstrasi da oldu yaninda :))) Oyle cok sey istemisim ki memleketten gelirken getirsin diye, bavul sirf benim siparislerimle dolup tasmis. Annem de sagolsun vur deyince oldurdugu icin eline ne gectiyse koymus pakete. Birde bu "korkusundan pek birsey gonderemedigi hali" imis! Hani kilo limiti yok yer bol desek butun Bursa'yi gonderirdi herhalde :)

Lakin tiryaki usulu kocaman ve incecik fincanlarima bayildim anacim, harikasin!
Hele hele tazecik cekilmis mehmet efendi ve yanina kestane sekeri yokmuydu... Iste ancak bu giderir insanin memleket ozlemini onbin kilometre oteden :)


Butun bir gun bayram yeri gibiydi burasi;
- Eristeler pisirildi, uzerine tazecik cevizler dovuldu...
- Kestane sekeri ile kahve keyfi yapildi...
- Yeni gelen onlarca kitabin herbiri tek tek karistirildi, mutlu etti.
- Benim yillar suren hasretimi gidermek amacli kocakisisinin getirdigi 5 paket eti cin yendi! Yok yok 5 paketin hepsini bitiremedim henuz, koklayarak yemekteyim :))
- Birde cayin yanina cekirdek citleyerekten memlekette yeni baslayan 80'ler dizisine bir goz atildi ki, guzel dizi yapmislar eskileri andik durduk butun gece...
Hepsi bir arada bana burada oldugumu unutturup hasretime bir nebze olsun ilac oldu :)


Memleket esintisi sadece kocakisisinin geri donusuyle degil esas Cuma gununden sevgili Leylak Dali'nin paketinin elime gecmesi ile basladi :)


Leylak Dali'm sagolsun "Cikolatali Krep ve Demleme Cay" kitabinin ismine bayildim diye usenmeyip kitabini taa buralara bana gonderip paylasma inceliginde bulundu, ilk firsatta cikolatali krep yapilip birde cay demlenecek yanina ve kitap oyle okunacak :)) Yanina birde Mine Sogut eklemis ki ne zamandir okumak icin can attigim "Bes Sevim Apartmani" ile tam cift katli ekmek kadayifi oldu :)) Tabii paketin en kiymetli parcasi antep fistigini unutmayayim! Su anda dolapta ozenle mideye inecegi gunu bekliyor.
Leylak Dali'm sagolasin, birtanesin ;)

Iste haftaya boyle baslamis bulunmaktayim, keske tum haftalar boyle guzel ve ozel baslasa :)

22 comments:

  1. :) İçim ısındı okurken, uzaklara mı gitmek gerek tat almak için buralardan.

    ReplyDelete
  2. Boncukçu insanoglu hep boyle degilmi kaybedince daha iyi anliyor degerini herseyin :)
    ama hakikaten ozlemle birlesince alinan tad bir baska oluyor.

    ReplyDelete
  3. ohhhh afiyet olsun fincanı da çok hoş buldum doğrusu :)
    Sevgilerimle...

    ReplyDelete
  4. Afiyet bal şeker olsun, insan uzaklardayken muhakakk bir tat bir koku özlüyor. Dediğin gibi bayram yeri misali :)

    ReplyDelete
  5. Allah Allah o paketin içine girip tüm bunlarla birlikte sana gelesim geldi resmen:) Bu arada Beş Sevim Apartmanı'nı pek severim, keyifli okumalar olsun:)

    ReplyDelete
  6. Keyifle oku canım, sen de bitanesin:))

    ReplyDelete
  7. A-H ne guzel olmus cok sevindim okurken. o taze cekilmis kahve kokusu burnuma geldi inan. afiyetle ic.
    kitaplarin da sana bol bol guzel vakit gecirtsin. gercekten ne guzel yapmis leylak dali emegine saglik :)

    bir de kesinlikle katiliyorum sana herseyin kiymetini anladim ben herseyin tadi bir baska. kucukken burun kivirdigim ihlamur mesela simdi bas tacim :)

    ReplyDelete
  8. Kafkas'ın kestane şekerlerini bende çok severim, afiyet olsun :D Kahveyle birlikte şahane gitmiştir.Tabi birde kahve falı bakacak biri olsa daha da ilginç olurdu Uzak Doğu'da :D İnsan uzakta olunca acayip özlem duyuyor. Bende geçen yıl ara tatilde Türkiye'ye gelip Polonya'ya geri döndüğümde bavulumun %80'ni yiyecek doluydu :)

    ReplyDelete
  9. Tadını çıkar canımın içi..:))

    ReplyDelete
  10. oldu mu bu saatte cık cık .( kitapları da oku yaz ne olur merak ettim

    ReplyDelete
  11. Funda bende bayildim fincanlara, sirf pembe tutkum yuzunden annecigim pembe puantiyeli bulmus almis benim icin :))

    Bugday Tanesi aynen oyle, oradayken yuzune bile bakmadigim neler neler kiymetli geliyor burada :))

    zero paketlerden cikanlar guzel de yaninda bir dost sohbeti lazim tabii ki, iyi noktaya parmak basmissin ;) Herkes cok guzel seyler soyluyor bes sevim apartmani icin, bende cok merak ediyorum.

    ReplyDelete
  12. Leylak Dalım keyifle okuyacagim kesin :)

    Gulcin bak sen yazinca hatirladim, ihlamurda cikti annemin paketinden :)) nasil hissediyorum burada yoklugunu ihlamurun :(

    Dijital Günlük kahve falini da memlekete erteleyecegiz artik :)) Insan cogu seyi ozluyor da yiyecek icecek seyler birtek bavula konup yanimizda goturuldugunden onlar goz onunde :) Bak ben birde kitaplari cok ozluyorum ona karar verdim.

    ReplyDelete
  13. Nihancim valla tadini cikariyorum bol bol, bitirene kadar keyif yapalim biraz :))

    Edi ozendirdiysem affola ;) Ama siz yakinsiniz oradan bulursunuz caniniz cekince :))
    Kitaplari da yazicam mutlaka, gerci daha once okuduklarimi yazmayi bile bitiremedim henuz :/

    ReplyDelete
  14. Afiyetler ve iyi okumalar diyorum.Selam ve sevgiler gönderiyorum uzaklardan ...

    ReplyDelete
  15. Afiyet bal şeker olsun...
    Fincanına bayıldım :)

    çay ve simit

    ReplyDelete
  16. Arzu cok tesekkurler :)

    cay ve simit en basta ay bir suru fincanim var nereye koyayim diye mizildansam da fincana bende bayildim hakikaten :)

    ReplyDelete
  17. Oh afiyet olsun. bu elimizin altındaki küçük mutlulukların tadına varmamız gerektiğini bir kere daha anlıyorum sayende. ne bileyim, eti cin der geçeriz, ama onu istediğimiz an çıkıp bakkaldan alamamak ne demektir, düşünmeyiz bile.

    fincanlara bayıldım bu arada, ben de arıyorum öyle kocaman kocaman kahve fincanlarından:)

    ReplyDelete
  18. Afiyet olsun :)) Ben de mesela Turkiye deyken hic aramadigim aycekirdegi hastasi oldum :)

    ReplyDelete
  19. canımmm harika herşey
    en güzeli de dostluk
    iyi okumalar

    ReplyDelete
  20. Judy hakikaten insan kolayca ulasinca kiymet bilmiyor, olmayinca anliyor degerini. Eti cin deyip gecme nasil kiymetli simdi benim icin :)))
    Fincanlari annem Bursa'dan almis, bi Bursa gezisi yap hemen ;)

    lily of the valley tesekkurler :)
    insan gurbetci olunca olduk olmadik herseyi ozluyor degil mi? normalde agzina surmedigin seyler bile guzel gorunuyor insanin gozune :)

    MAVİANNE oyle hakikaten :) tesekkurler

    ReplyDelete
  21. bütün bu güzelliklerin kıymetini daha iyi anlamak için çooook uzaklara mı gitmeli?? :) afiyet şeker bal olsun... hele fincanlarına bayıldım, keyifli günlerde kullan. kitabini okurken çayını içeceğin fincan bu olsun:)
    bursa'dan kucak dolusu sevgiler

    ReplyDelete
  22. AsOrTiK ne yazik ki kiymet bilmek icin biraz ayri dusmek gerekiyor bazen :/ cok tesekkurler...
    hosgelmissin bu arada :)

    ReplyDelete

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails