Sunday, December 23, 2012

Yilbasi halleri

Son gunlerde isleri rölantiye aldim, biraz daha tadini cikararak yasiyorum hayati. 2013 tum hiziyla gelmekte nasil olsa, kosturmak icin yeterince sebebim olacak yeni yilda. Yani firtina oncesi sessizlik bu bir nevi :) Eh bende tadini cikariyorum mumkun oldugunca.

Haftanin birkac gunu evde calisiyorum, yol telasesi olmadan is stresi olmadan. Kosturmacadan kalan bos vakitleri de kendime ve kocakisisine ayiriyorum. Uzun zamandir aklimda olan ama yapmaya vakit bulamadigim seylerle ugrasiyorum mesela. Yilbasi kartlari ve kitap ayiraci Japon kizlar derken elim bir turlu ayrilmadi kagittan, makastan, yapistiricidan :) Evdeki "craft" cilginligi devam ediyor.

Yilbasi agaci suslemeyi pek sevmesem de heryerde suslemeleri gorunce bizimde kucuk de olsa bir agacimiz olsun, yeniyil geliyor havasini hissedelim diye kollari sivadim, kestim yapistirdim...

Buyrunuz bizim cakma yilbasi agaclarimiz :) 
Hem kartondan hemde bir karis boyuttalar, cevreye de zararsizlar hani yani ;)



Uzun zamandir aklimda olan ama vakitsizlikten yapamadigim bir diger sey de "cizmek" idi.
Aklimda onlarca sey var hayata gecirilmeyi ve cizilmeyi bekleyen ama once pratik yapmak lazim :)
Pratik yapmaya Totoro ile baslayayim istedim, sizce nasil olmus ilk dijital cizimim?


Bu da Totoro yilbasi versiyonu :)



Guzel ve keyifli bir pazar dilerim herkese :)

16 comments:

  1. Bence ağaç da çizimler de çok başarılı olmuş, tebrik ederim:)

    ReplyDelete
  2. BAYKUŞ GÖZÜYLE cok tesekkur ederim, begenilmesi mutlu etti beni :)

    ReplyDelete
  3. ben de üretmek mutlluktur diyeyim. ellerine sağlık...

    ReplyDelete
  4. ağaççıkları nasıl yaptın çok güzeller :)

    ReplyDelete
  5. Ahmet Coka tesekkurler, gerci sizin gibi bu isin erbabi kisilerin karsisinda benim cizdiklerim cop adam gibi kaliyor ama :))) ufak tefek de olsa cizip, kesip bicip mutlu egleniyorum :))


    sıradan biri iki farkli renkte ve desende kartona agac figuru cizip kestim, birini ustten digerini alttan birer centik kesip birlestirdim, hepsi o ;) birde yildiz figurunu cizip kestim tabii biraz yamuk oldu ama :)) onu da ufak bir cektik ile tepesine otutturdum. umarim aciklayabilmisimdir :D

    ReplyDelete
  6. Totoro pek sevimli olmus. Ben cok sevdim.

    ReplyDelete
  7. Ikisi de cok guzel olmus, agaclari kesinlikle deneyecegim:)

    ReplyDelete
  8. Dilara sevindim buna :) en sevdigim Miyazaki karakterlerinden biri oldugu icin onunla ugrasayim istedim :)

    jesmi tesekkurler :) deneyin mutlaka, oldukca kolay ve eglenceli. sizinkileri de gormek isterim mutlaka ;)

    ReplyDelete
  9. Totoro gayet basarili bence, ilk degil sanki :)) hangi programi kullandiniz cizerken?

    ReplyDelete
  10. Selam, Bu sene çam ağacı süslemek yok bende. En güzelini yapmışsın. Carrefourda efes bira şişelerinden yapmışlar yılbaşı ağacını ilginç geldi bana. Seninkiler de çok hoş.

    ReplyDelete
  11. birdelisevda totoro'nun orjinallerine bakarak cizdim, kendisi de saskin sonucta ;) ama kafasina sapkayi koyunca daha bir saskin gorundu bu ne simdi kafamda der gibi :))

    Neslihan vallahi ilk Totoro cizimim ;) daha once de bir suru sey cizdim ama hepsi isle alakali cizgi cubuk seylerdi :))
    Cizim icin de CorelDRAW kullandim.

    Defne Soysal tesekkurler :) valla en guzelini yapmissiniz, bende o sebepten farkli arayislara girdim iste boyle birsey cikti ortaya.

    ReplyDelete
  12. CEPAYNASI firsat buldukca cizerim boyle ama baska bir blog acacak kadar ne birikimim ne de vaktim var ;)

    ReplyDelete
  13. totoro çok güzel olmuş şapkası da yakışmış ellerine sağlık zaten hayao miyazaki nin her şeyi çok hoşuma gidiyor : ) sen birde üstüne kendi orumuu katmışsın çok cici
    bu arada bir sonraki postundaki bebeklere de bayıldım bulabilsem valla ben de kaçırmazdım :)

    ReplyDelete
  14. donkisot tesekkurler :)
    valla bu yastan sonra bebeklere taktim kafayi :)) ama cok sirinler degil mi ;)

    ReplyDelete

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails