Thursday, May 23, 2013

Hediye almak ne guzel :)

Gecenlerde writetomeoften in blogunda karsilasmistim Ofix.com urunleri ile. Gectigimiz haftalarda Gökhan bey ile iletisime gectigimizde kocaman bir hediye paketi gondermis sagolsun, icinden cikanlari gorunce agiz kulak mesafemin sifirlandigini soylememe gerek yok sanirim ;)


Ozellikle benim gibi kirtasiye urunlerine duskun kisiler icin birebir, fiyatlari da oldukca uygun tabii. Yurtdisinda daha onceden buldugum ancak Turkiyede bulamadigim bircok urunu de bu sitede buldugum icin daha da bir hosuma gitti sanirim. 
Firsatiniz olursa bir goz atin derim ;)

7 comments:

  1. Çok ciciler hepsi de,güle güle kullan canım :)
    Sevgilerimle..

    ReplyDelete
  2. Umut Sepetim tesekkurler :)
    Hosgeldiniz bu arada ;)

    ReplyDelete
  3. Güle güle kullanın :)

    Gökhan bey ne kadar hoş, ne kadar kibar değil mi? Her ne kadar alışverişi "sanal" olarak yapıyor olsak da, bir şekilde ucu gelip insana dayanıyor...

    ReplyDelete
  4. Canım cicim, ben Ankara'ya geldim, sen nerelerdesin? Gelince beni ara mutlaka...

    ReplyDelete
  5. write to me often alisverisin ne turlusu olursa olsun muhatap alinan kisilerin yaklasimi guzel olunca daha da bir hosuna gidiyor insanin :) dedigin gibi eninde sonunda isin ucu insana dayaniyor.

    Leylak ablam benim sagim solum belli olmuyor, tarih kesin degil henuz :)
    Tarih belli olunca haber ederim ben sana ;)

    ReplyDelete
  6. Hediye sözkonusu ise hele kırtasiye hediyesi benim de dudak kulak mesafesi 0a yaklaşır ^-^

    ReplyDelete
  7. Sinem kirtasiye duskunu olmak baska birsey degil mi. 100 yasima da gelsem o rengarenk defterlerden kalemlerden bikmayacagim sanirim :)

    ReplyDelete

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails