Saturday, August 18, 2012

Iyi bayramlar


Bayram gelmis kapiya dayanmis bile...
Hos bizim buralarda ne bayram var ne de bayramlasacak insan ya, alistik artik bayramsizliga, bizde takiliyoruz oyle kendi kendimize :)
Hem zaten bana hergun bayram :)))


Hem adet yerini bulsun hemde bayram vesilesiyle kocakisisinin dogumgununde aldigim cici sekerligimi kullanayim dedim, rengarenk sekerleri doldurdum sekerligime :)

Gorunen o ki bir gunluk bayram tatilini evde oturup yiyip icerek gecirecegiz! Eh alisveris arabasini da doldurdugumuza gore mesele yok :))
Her ne kadar kapiya gelip bayramlasacak komsu cocuklari olmasa da biz iki cocuk ilk gunun sonuna kalmadan tuketiriz bunlari kesin :D 







Simdide gidip birazda bayram tatlisi falan hazirlayayim, hani bayramlasmaya gelen giden olmaz ama bize yemek icin bahane lazim iste :))

Herkese seker tadinda ve sevdikleriyle bir arada cok guzel bir bayram diliyorum simdiden ;)
Iyi bayramlar...

16 comments:

  1. Ehuehue size de tatli bahanesi olsun. Gerci sende bu yetenek varken bahaneye de gerek yok ya neyse:))

    Iyi bayramlar ablacim. Opuyorum kocaman^^

    ReplyDelete
  2. Joy yetenekle alakasi yok yahu gobekler aldi basini gidiyor aman su tarifide deneyeyim bu tarifi de deneyeyim derken :))
    Ama bayram tatlisiz cikolatasiz olmaz dimi ;)

    sana da iyi bayramlar tatlim, bende optum kocaman :)

    ReplyDelete
  3. NE KADAR GÜZEL GÖZÜKÜYORLAR
    İYİ BAYRAMLAR DİLİYORUM SİZDE
    SEVGİLER

    ReplyDelete
  4. Koca kişisine ve sana iyi bayramlar canımın içi.

    ReplyDelete
  5. Uzaklardaki tatlı kız, kucak dolusu sevgi yolluyorum bayram şekeri niyetine sana. Huzur eksik olmasın evinizden, öpüyorum...

    ReplyDelete
  6. Nesrin tesekkurler, bende iyi bayramlar dilerim ;)
    sevgiler cok...

    Nihancim cok tesekkurler, sana ve ailene de iyi bayramlar dilerim :)
    sevgiler bizden...

    Leylak ablacim ne tatlisin ne guzel dilekler bunlar amin insallah...
    tesekkurler cok, bende optum kocaman

    ReplyDelete
  7. İyi bayramlar. :)

    ReplyDelete
  8. herşey tadında, neslihan, La Loba, sema iyi bayramlar hepinize ;)
    dilerim sevdiklerinizle beraber guzel bir bayram geciriyorsunuzdur :)

    ReplyDelete
  9. Biz de bayramda evdeliz. Bereket torunum geldi de evimizi şenlendirdi. İki yaşında .. Bir dede demesi var ki ağzından bal damlıyor..

    Ben de bayramınızı kutluyorm. Sağlıklı ve esenlekli günler diliyorum.. Bütün sevdiklerinizle birlikte..

    ReplyDelete
  10. Teşekkür ederim..İyi bayramlar.:)

    ReplyDelete
  11. İçinde herdaim hissedeceğin nice bayramların olsun.
    Bize de hergün bayram canım, bizimkisi alışkanlık kutlamaları:)

    ReplyDelete
  12. Profösör tesekkurler :)
    Eminim bayram cok guzel geciyordur torunla :) en guzel en sevmelik yasi :)

    Mavi Tutku bende tesekkur ederim :)

    Yaşamın kıyısında amin, umarim oyle olur :)
    Aliskanlik falan ama insan uzakta olunca ozluyor iste, ama memlekette olsam kesin soylenirdim of ne cok gezdim ne cok yoruldum diye :))

    ReplyDelete
  13. ne güzel şekerlik o öyle:)
    nice bayramlara!

    ReplyDelete

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails