Monday, January 14, 2013

Oradan Buradan

En son sessiz carsambalarda kalmisim yine, ha yazdim ha yazacagim derken hafta basi geldi bile. Halbuki Cuma yazacaktim, yok Cuma olmadi Cumartesi yazarim dedim, o da olmadi Pazar gecesi... 
Su nerde inek icti, inek nerde daga kacti misali benim planlar yandi bitti kul oldu gitti :))

Yilbasi kart etkinligimizin kartlariyla doldu tasti posta kutumuz son birkac haftadir :)
Resmen hediye kutusu acan cocuklar gibi hergun is donusu kostur kostur actik posta kutusunu. Kendimden vazgectim kocakisisi bile nasil hevesle ve mutlulukla kucakladi kartlari anlatamam :)
Kart gonderen herkese buradan birkez daha tesekkur edeyim, mutlu ettiniz bizi...


Hic planlanmamis beklenmedik bir kartimiz daha vardi ki onu da ayrica paylasmadan edemedim. Simdi masamizi susluyor bu guzellik, bakarmisiniz su zarafete...
Tekrar tesekkurler Olcay :)




Is guc bir yana gunlerdir sesimin solugumun cikmamasinin sebeplerinden biri de yeni cizim tabletime kavusmus olmam. Aklimda yazacak onlarca sey vardi hepsi birikti halbuki ama interneti filan unuttum, kendimi kaybetmis sekilde cizip cizip boyuyorum. Uzun zamandir istedigim, hep ihmal ettigim hobime yeniden kavustum sayilir, simdi tek eksik bol bol pratik yapip tadini cikarmak :)



Kalem hakimiyetim biraz artinca ve birde siz gulmemeye soz verirseniz :)) karaladiklarimi da paylasirim belki ilerleyen zamanlarda.

Pazar gunune ise bol cicek bocekli ve 600 kusur fotografli bir gezi sigdirdik, pek keyifliydi. Fotograflari ayirabildigim ilk firsatta anlatirim onu da artik :)

Bizden haberler boyle, sizde ne var ne yok??

7 comments:

  1. Ben de sizin çizim tabletinizi çok istah açıcı buldum!... Güle güle kullanın. Kartta çok hos!

    ReplyDelete
  2. :))
    kartını aldım ve ayraca bayıldım...
    binlerce teşekkür.......

    ReplyDelete
  3. ha bir de..
    gülmeyeceğim ben,
    çizimleri bekleyeceğim!

    ReplyDelete
  4. keşke bende katılsaymışım kart etkinliğine, çok severim yeni yılda kart almayı/göndermeyi :) olcay'ın çizimini çok beğendim, mutlu bir yıl olsun =)

    ReplyDelete
  5. Mavi cok guzel degil mi ama :)) ask yasiyoruz su anda tabletimle ;)

    CEPAYNASI begenmene cok sevindim umarim severek kullanirsin :)
    Cizimler icin biraz daha vakit var, once biraz pratik yapayim da :)

    Rainbow Gatherer bir sonrakine katilirsin umarim, biz son 3 yildir hep yapiyoruz bu yilbasi karti etkinligini, pek de guzel oluyor kar alip gondermesi.
    Sana da guzel ve mutlu bir yil olsun dilerim, sevgiler :)

    ReplyDelete
  6. Tabletten çıkan çizimleri biz de görecek miyiz ?

    ReplyDelete

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails