Wednesday, January 9, 2013

Sessiz Carsambalar / Wordless Wednesdays


12 comments:

  1. kız niye sessiz senin bu çarşambaların? :) blogda hikayesi falan var deme çok tembelim :p

    ReplyDelete
  2. Metalbebek bazen bir fotograf karesi sozcuklerden cok daha fazla etkili oluyor da ondan ;)
    Dunyada bir akim var boyle sessiz carsambalar diye oradan aklima geldi yoksa hikayesi falan yok. Birde fotografciliga ozel bir ilgim var ya ondan iste, boyle sevdigim fotograf sanatcilarinin fotograflarini veya kendi amator fotograflarimi paylasiyorum :)

    Nesrin burada kar yok ama duydum ki memleket kar altinda kalmis, ona uygun olsun dedim :)

    ReplyDelete
  3. hmmm.. E çok hoşmuş o zaman. Öyle bir aklımdan haberim yoktu, bak yeni bişey öğrendim :)

    Teşekkürler ^^

    ReplyDelete
  4. Çok güzel fotograflar! Kendi her zaman fotograflarınız daha güzel bence ;))

    ReplyDelete
  5. MARMARİS GÜNEŞLİ AMA BUZ GİBİ SOĞUK BURALARDA MALESEF KAR OLMUYOR ...
    AMA DİĞER ŞEHİRLER KARLAR ALTINDA KALMIŞ OKULLAR TATİL OLMUŞ.
    NE DE İYİ ETTİN ÇOK HOŞ BİR FOTOĞRAF :)

    ReplyDelete
  6. Metalbebek wordless wednesday diye arama yaparsan wikipedia da bile cikiyor ;) ayrica sirf bu isimle acilmis ve tum paylasimlari bir araya getiren bir blogda var.
    ben tesekkur ederim ilgine ;)

    Gulcin & Buket tesekkurler :)
    sanki fotograftan cikip ucuverecekmis gibi degil mi ama ;)

    ReplyDelete
  7. Mavi sagol :)
    haklisin en iyisi insanin kendi fotograflari ama zaman zaman makina ve lens konusundaki sorunum tavan yapiyor, kendi fotograflarim bana yetmiyor ne yazik ki. Hem cok begendigim fotografcilarin fotograflarini da paylasmak hosuma gidiyor ;)

    Nesrin gunesli gunler en iyisi bence, hele hele benim gibi soguktan hoslanmayanlar icin ;) Kar da guzel tabii hayati felc etmedigi muddetce :)

    ReplyDelete
  8. bayıldım bu fotoğrafa
    sen çekmedin di mi??
    çok kıskanacağım öyleyse
    şaka şaka :)))
    sevgiler

    ReplyDelete
  9. Mavianne yarama tuz bastin, lensim yok makinem yok diye hayiflanirken ben burada :(
    Ben cekmedim, cok begendigim fotograflardan birini paylastim sadece ;)

    ReplyDelete

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails