Wednesday, January 16, 2013

Sessiz Carsambalar / Wordless Wednesdays


7 comments:

  1. Iç açıcı! Çok güzel çekmissin!

    ReplyDelete
  2. çarşamba sessiz ama çok renkli...

    Aşağıda ki posttaki çizime tek kelimeyle bayıldım. Kendisine tebriklerimi iletin lütfen.

    Sevgimle

    ReplyDelete
  3. Mavi cok tesekkurler :))

    lale ablacim bazen fotograflar sozcuklerden cok daha iyi anlatabiliyor insanin icindekileri ;)
    begenmene sevindim, Olcay'a da iletirim
    tesekkurler :)

    ReplyDelete
  4. Buket ne mutlu o zaman bana :)

    ReplyDelete
  5. Doğanın renkleri hiçbir yerde yok! Etrafa bir baksak neler görürüz aslında.
    Harika bir fotoğraf, üzerinde oynadın mı, yoksa en doğal haliyle mi?

    ReplyDelete
  6. Semi kesinlikle oyle, doganin cesitliligi beni her seferinde kendine hayran birakiyor ;)
    Fotograf tamamen bana ait, cicek cok guzeldi, isik cok guzeldi ve bende dogru zamanda dogru yerdeydim sanirim ;)

    ReplyDelete

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails