Friday, June 22, 2012

Dayanamadim aldim :)

Kendi kendine hediye alan ilginc bir insanim :)

Fotograf cekmeye olan duskunlugum fotograf kursuna gittikten sonra iyice artinca buldugum her firsatta fotograf makinalari, cekim detaylari ve lenslerle ilgili seyleri arastirir oldum.
Tabii ki maksat yeni ve daha kapsamli bir fotograf makinasi almak.

Emektar fotograf makinam her ne kadar idare ediyor olsa da daha iyi bir makina ve lensler ile cok cok daha iyi fotograflar elde edebilecegimin farkina varmam da etkili sanirim yeni makina bakma kisminda :)

Acele edip sonra aa bu da varmis dememek icin de aylardir makinalar ve lenslerle ilgili bir dolu sey okumusumdur tabii :))

Bu arastirmalar sirasinda karsi karsiya geldim bu guzelliklerle...
Canon 24-105 lens!

Simdi diyeceksiniz fotograf makinasi alinmadan lens alinirmi diye :)))
Isin ucunda ben varsam her turlu sey beklenir :)
Lakin isin asli su ki bu lens gorunumlu seyler aslinda kahve fincani :)

Nasil gercekciler anlatamam :)

Siparisi verdigimden beri hevesle bekliyordum, sonunda geldi de ilk cayimi biricik fincanimdan ictim.
Cok mutluyum coook :)



Ileride olurda Canon 24-105 lensini de alirsam iste o zaman sorun yasayabilirim hani, hangisi lens hangisi fincan diye :)
Allah vere de lensin icine cay, kahve koymaya kalkmasam o zaman :)))

11 comments:

  1. :)))

    Ben de saf saf bu lenslerden almalıyım diyordum. Canon Eos 550D aldım ama lens eksiğim var.

    Fincan tasarımı harika. Özellikle fotoğrafçılık tutkunu oğluma mutlaka almalıyım.

    ReplyDelete
  2. Yedim :)
    Valla yedim... :)
    Güldürdün beni kıkır kıkır burada :)
    Sana ''Nasıl olsa makina ucuz, lens pahalı... buldun mu kaçırma, iyi ki almışsın'' diyecektim :P
    E-neeee oldum.
    Çok şirinlermiş ama, bayıldım :)
    Güle güle iç çayını-kahveni kuzum :)
    Öperim.
    Bi'de hakkaten özledim.

    ReplyDelete
  3. Begonvilli Ev kesinlikle fotograf tutkunlari icin birebir, eminim oglunuz cok begenir :)

    Ella yenmeyecek gibi degil adamlar gercegiyle birebir yapmislar :) Eh ne de olsa ureticiler Cinliler olunca kopyalamakta ustlerine yok :)))
    Bende ozledim valla bitmiyor dunyanin telasesi :(

    ReplyDelete
  4. Ben de iyi bir slr makina alamıyorum:(( bu kupalardan alıp ısmi tatmin olayı yaşar mıyım?
    Pek güzel

    ReplyDelete
  5. tüm güzellikleri yakalaman dileğiyle :))

    ReplyDelete
  6. Nehir Ida emin ol tatmin olmak bir yana insanin daha cok alasi geliyor makinayi :)

    Buket umarim yeni makinayi ve lensleri alip yakalayip fotograflayabilirim ;)

    CEPAYNASI valla bende inanmistim ilk gordugumde, hatta kim kahve makinasinin yaninda bu lensi birakmis diye dusunmustum kendi kendime :)))

    ReplyDelete
  7. dedim ki, yazıyı açtım ama şimdi anlamayacağım bir sürü terim vardır:)fincanlar şahane,keyifle güle güle kullan:)

    ReplyDelete
  8. neslihan tesekkurler :)
    anlanmayacak birsey yok sasirtmacali olsa da rutin bir fincan alisverisi alt tarafi ;)))

    ReplyDelete
  9. :)) 1-2 sene önce görmüştüm, etrafında gezip duruyorum alsam mı almasam mı diye:)
    Nikon bulmam lazım, daha uyumlu bana:)
    Keyifle mis gibi kahveler içesin:))

    ReplyDelete
  10. Semi tesekkurler :)
    Nikon versiyonlarida var bunun, ben Canon kullanicisi oldugum icin Canon aldim ;)

    ReplyDelete

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails