Thursday, May 13, 2010

Deep Purple - Smoke on the Water

Ne geceydi ama... ne konserdi...
Hayatimda ilk kez Deep Purple konserine gittim dun gece ve "anlatilmaz yasanir" diyorum.
Is cikisinda yorgun argin, ac bilac gittik konsere ama konser cikisinda ruhum doymustu tika basa taa iliklerime kadar...

Singapura ilk geldigimiz haftalardan birindeydi, gecici olarak ikamet ettigimiz "kerten"lerden gecilmeyen yerde oturup televizyon izlerken bir gece... reklami cikti televizyonda. Erkegimiz usulca ic gecirdi "vay bee Deep Purple geliyormus" diye. Tabii hemen ertesi gun ondan habersiz sordum sorusturdum, binbir guclukle ve uyuz bir satici kizla mucadele ettikten sonra supriz biletler alindi... ancak supriz sadece aksam eve gidene kadar saklanabildi lakin eve cok gec kalinmisti ve uydurulabilecek gercekci bir bahanemiz yoktu :)

Tabii ki dun aksam kolundan tutup konsere goturebilseydim supriz daha da anlam bulacakti am eminim yinede yerini buldu. Konser basladiginda ve Deep Purple sahnede yerini alip ilk sarkilarini soylemeye basladiginda ki esimin mutlulugu gorulmeye degerdi :) "Vay be vay bee hakikaten Deep Purple izlicez, vay bee inanilir gibi degil" deyisini unutmam herhalde. Eh kolay degil bizim cocuklugumuzda, gencligimizde (duyanda beni altmis yasinda sanacak) hersey bu kadar kolay degildi, internetler, muzikler, videolar yiyenin onunde yemeyenin arkasinda degildi. Kenari kirik bir kasetten dinleyince insan Deep Purple i yillar boyu, kavusmanin tadi da baska oluyor tabii! -bak aklimda hep var bu kolay bulup kolay tuketme olayinida yazicam bir ara-
Neyse diyecegim o ki, cok zevkli tadina doyulmaz bir Deep Purple konseriydi. Ne varsa eskilerde var. Hele o gitar solo neydi oyle, kendimden gectim. Adamlarin o kadar yasli olmasina karsin inanilmaz bir enerjileri vardi ve sahnede bulunmalarinin asil sebebi yaptiklari isten zevk almalariydi, oyle acik ve net goruluyordu ki...Umarim en kisa surede bu guzelligi yineleme sansimiz olur, hemde kucuk kardesle beraber diyorum ve lafi fazla uzatmadan o muhtesem gitar soloyu sizlerle paylasiyorum, umarim seversiniz...
A.

No comments:

Post a Comment

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails