Wednesday, May 5, 2010

Tuvaletsiz okulmu olur


Ne zamandir yazacagim bir turlu sira gelmiyor, hatta bu arada bir suru blogda da karsi karsiya geldim. Az once isyerimdeki tuvalet bozulup da ben bir ust kattaki! tuvalete gitmek zorunda kalinca hatirladim. Ulkemizde kac tane insan okula gidemiyor, gidenlerinde tuvaletleri bile yok. Utandim bir an ve hemen yazmaya karar verdim. Ne olur ne olmaz belki buradan bir iki kisi gorurde biseylere vesile olur, mumkun oldugunca duyurmak lazim boyle seyleri.

Kampanyayi kendi sayfalarindan duydum, iste linki burada. Tum detaylari ve yapilanlari sayfadan izleyebilirsiniz. Tam olarak etkinlikler ne bilemiyorum ama bundan sonra takipteyim, umud ediyorum iyi guzel seyler yapiliyordur. Sizlerde ufacikta olsa yardimlarinizi esirgememeye calisin bence :)

A.

No comments:

Post a Comment

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails