Saturday, May 15, 2010

Kedilerimiz ve Bay&Bayan Cay

Oldukca yogun bir cuma gecesi ve guzel bir cumartesi...
Yine kosturmacamiz vardi, ikinci hosgeldiniz partisi yada diger bir deyisle "house warming partisi", ikinci misafir dalgasi ve kosturmacayla dolu bir cuma gecesi barbekusu. Anlayacaginiz biz bu evi isit isit bitiremedik :) Hani insan dusunur taaa Singapura gidip yerlesiyorsun, kim arar kim sorar yalniz kalinir falan diye. Yok anacim biz gelen gidenden basimizi alamiyoruz, Almanyada da gelen gidenimiz eksik olmamisti, buradada boyle oldu. Aileden kalma bisey bu sanirim, ben bizim evde geceleri annem babam kardesim basbasa oturdugumuz geceleri pek hatirlamam, ya gelen olurdu ya biz giderdik. Eh alismis kudurmustan betermis bende boyle oldum sonunda :)

Neyse oldukca yorucu ama eglenceli bir geceydi dun gece. Turk usulu barbeku yaptik arkadaslarimiza, yedik ictik eglendik iste. Hatta biz aman saat 10-11 gibi gider bunlar derken (zannedersem biz ne hesaplarsak tersi oluyor hep) tam saat 1.30 da gittiler. Eh saat 12.30 da baslayan cilgin yagmurunda oldukca katkisi oldu ne diyeyim. Velhasil yorgunluguna ragmen guzel bir cuma gecesiydi... Bu arada cok dusunceliler sagolsunlar, cok cici bir hatta iki ev hediyesi getirmisler :)
Asagida resimde gordukleriniz yeni cay fincanlarimiz, isimleride bay ve bayan cay :) Cok sirinler degil mi?


Ayrica benim kedilere olan duskunlugumu bildikleri icin birde bu tuzluk ve biberligi almislar. Tabii ben fotograflarini cekerken rengarenk oluslarindan faydalanip kucuk bir sanatsal calisma yaptim :) gercek halleri en soldaki rengarek olanlar.


Dunun yorgunlugu ustune bugun de bol bol dinlendik :) Allahim ne cok seviyorum haftasonlarini ben. Aksam da uzun zamandir erteledigimiz Turk restorani denememizi yaptik.
Singapurda 4 yada 5 Turk restorani var, eh bizde bir gidelim bakalim ne varmis dedik... fena etmedik :) Yani tabii ki Turkiyedekilerle kiyaslanmaz, yada ev yemegine benzemez ama oldukca basarili bulduk. Hele hele insan bu kadar uzak diyarlarda olunca gozu cok da bisey gormuyor. Biz kebab ve izgaralarin yerine musakka tercih ettik, ayrica yaninda tombul gobekli bir pide ve yaprak sarmasi... Ne diyeyim tika basa doyduk ozlemisiz :) Hele yemegin ustune yedigimiz asure ve bilakis o ince bellide gelen cayin tadi halen damagimda (mumkunse birkac gun daha kalsin damagimda) . Galiba yemeyi biraz abartmisiz gobegimizin sisi hala inmedi :)
Anlayacaginiz begendik efendim, gayet basariliydi... Olurda yolunuz buralara duserse ismi "Sofra Turkish Restaurant". Bu sefer resimleyemedim umarim bir sonraki sefere, oyle gorunuyor ki biz yine gideriz. Haydi hepiniz saglicakla kalin bu gecelik ve memleketimdeki guzel yemeklerin kiymetini bilin :)
A.

No comments:

Post a Comment

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails