Wednesday, May 26, 2010

FeedBurner misin nesin allahin cezasi uygulama!

Bu zirva uygulamayla saatlerdir ugrasiyorum. Basima ve sirtima agrilar girdigi yetmezmis gibi birde hicbir halt anlamadim hala daha. Ne Turkcesi kar etti ne Ingilizcesi. Cogu kisinin blogunda goruyordum, benim neyim eksik haydi bende yapayim ogreneyim dedim ama hesap acmaktan oteye gidemedim yahu cildiricam :(

Bakarmisiniz Turkce aciklamalara saka gibi resmen;

-Podcast dijital medya dosyalarının taşınabilir medya oynatıcılarda veya bilgisayarlarda oynatılmak üzere internet üzerinden beslemeler (akışlar) yoluyla dağıtılma tekniğidir.

-Podcast kavramı Türkçemizde henüz bir karşılık bulmamasına rağmen "Oynatıcı Yayın Aboneliği" olarak kullanımı çok yanlış olmasa gerek.

-FeedBurner gibi RSS beslemesi sağlayıcıları, blog'unuzdan bir RSS dosyası yaratmayı kolaylaştırır.

RSS ne... FeedBurner ne... sen kimsin... secilmis insanmi kalmadi kardesim... dukkani birakip gelmisim...
(bu replikler Gora dan cok severim :))

Hani yani bende kendimle ovunurdum bilgisayardan anliyorum, teknoloji ozurlusu degilim falan diye :( Gorunen o ki teknolojinin gelisim hiziyla benimki ayni degil. Bu ne ya hayata kusturdu beni bu zirva uygulama bir iki saatte. Lutfen yalniz olmadigimi soyleyin, uygulama cok zirva deyin... yada bana sen harbi yaslaniyorsun bu kadarcik seyle basedemedinmi deyin... yok yok bu sonuncuyu demeyin valla cok bozulurum :( zaten kafam bozuldu su sacma sapan FeedBurner a.


"Kararliyim FeedBurner beni altetmene izin vermeyecegim!"
A.

4 comments:

  1. Yalnız değilsin emin ol, bende hesap açmaktan öteye geçemedim bıraktım duruyor 3 aydır :)

    ReplyDelete
  2. Walla ben de anlamıyorum o işlerden....Benim gibilerinin de olduğunu görmek içten içe hoşuma da gitti :)
    Bu işleri bizim gibilerin anlayacağı dilden anlatanlar varmış, bir arat bakalım belki faydası olur...

    Ben bu followers denen zımbırtı ile idare ediyorum. Zaten blog template'lerinde halihazırda olanları var ya onlar yetsin artık :)

    ReplyDelete
  3. yalnız olmadığını söylerek seni mutlu etmek istiyorum..nedir ki bu feedburner..gece gece aklıma takıldı :)))

    ReplyDelete
  4. Nur, NzN ve sergun supersiniz hepiniz kendimi daha iyi hissetmemi sagladiniz :) ama ne yapip ne edip cozucem bu isi cok kafama takildi. cozuncede detaylari paylasirim sizinle, ama tabii kac ay gecer ben anlayana kadar bilemem :D

    ReplyDelete

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails