Wednesday, September 8, 2010

Cikolata tadinda bayramlar


Eskiden cikolata tadindaydi bayramlar... buyumeyi hic istemedim ki ben, ama gel gor ki buyuduk iste... Eski bayramlari ozluyorum ya da ozledigim cocuklugum bilemiyorum.
Ne guzeldir memleketimde bayram hazirliklari ve arefe telasesi simdi :)

Hepinizi kocamannnn kucakladim sayin bayramlik olarak :) mutlu, huzurlu ve agiz tadi ile dolu bir bayram diliyorum tum sevdiklerinizle beraberce...
Hepimize "hayir"li bayramlar diliyorum.

Kaciyoruz biz... birkac gunlugune, hala daha yesil, hala daha dogal, insanlarin fakir ama gulen gozlerle baktigi bir yerlere...

Onun icin simdiden hepinize iyi bayramlar... Bayram sonrasinda gorusmek uzere.
A.

20 comments:

  1. İyi bayramlar canım, hiç hüzünlenme burada değilim diye. Aile hasreti başka ama inan her geçen sene, bayramlar tatile bir adım daha yaklaşıyor...

    Öperim çok...

    ReplyDelete
  2. Sazanim iyi bayramlar sana da :) Huzunlenmemek ne mumkun, oradayken es dost ziyaretinden ve ust uste icilen kahvelerden bayginlik gelirdi, burada olunca da ozluyormus iste insan :)
    Insanogluna yaranilmaz sanirim :)
    Operim cok

    Efsacim sana da iyi ve mutlu bayramlar kucuk bezelyeyle birlikte ;)

    ReplyDelete
  3. Sevdiceğin yanında ya, başka bayramlar da olur burada kutlayacağın canım benim.
    Ama bu çikolatalar bana fena gelmeye başladı. Yapmayın, etmeyin rica ederim :)

    ReplyDelete
  4. Asli olur insallah :)
    Valla cikolata deyince akan sular durur yapacak birsey yok :) Bak yahu simdi hatirlattin yine, tum cikolatalari da kaciriyor olacagim tuh :(

    ReplyDelete
  5. HAYIR'lı bayramlar diliyorum ben de...

    ReplyDelete
  6. İyi bayramlar diliyorum bende sana. Bu bayram sohbetleri sıkıcı olucak offf...Hayır'lı olsun diliyorum...

    ReplyDelete
  7. beenmaya hayirli olur umarim :) bak sizlere guveniyorum ben ona gore, benim oy atma sansim yok :( yuzumu kara cikarmayin ;)
    bu satirlari okuyanlar kesin deli diyecek ardimdan :)

    Mavi Balon hangi bayram muhabbeti sıkıcı degildir ki :) Zaten tum gun baklava, seker, kahve uclusunden beyni donmusken insanlarin ne performans bekleyebilirsin ;)

    ReplyDelete
  8. İyi bayramlar, hayırlı bayramlar, mutlu bayramlar, bayramınız mübarek olsun, kutlu olsun :P
    :) Öpüyorumm :)

    ReplyDelete
  9. en tatlısından, en mutlusundan, en ballısından ve aşklısından ama en önemlisi sağlıklısından bir bayram dilerim...
    sen de kocacığının tadını çıkar canım benim. buralarda bayramdan çok evet-hayır telaşı var zaten bu sene....
    benim için de tatil yap olmaz mıı?? baloncuklu çaylardan falan iç meselaa:)

    ReplyDelete
  10. mutlu, "hayır"lı bayramlar olsun canım. dönüşünde müthiş bir gezi yazısı bekliyorum:)

    ReplyDelete
  11. Hala daha yesil, hala daha dogal, insanlarin fakir ama gulen gozlerle baktığı yerlere SELAM olsun bizlerden de HAYIRlı bayramlar sevgilerimle.

    ReplyDelete
  12. Bayramlık için güzel bir yer seçmişsin belli ki. Huzurlu, mutlu bayramlar efenim.

    ReplyDelete
  13. Bence de çikolata şeker tadında güzel bir bayram geçiririz :) Gelsin şekerler, çikolatalar ve lokumlar :)He ne kadar eskisi gibi bayram sabahı uyanıp, bayramlıkları giyinmek, insanlarla bayramlaşıp harçlık almak gibi heyecanlar kalmasa da tekrarını görmek kısmet olur inş. Mutlu bayramlar ve iyi bayram tatili dilerim... :)

    ReplyDelete
  14. Sizin de bayramınız kutlu olsun. Sevdiklerinizle nice mutlu bayramlar.

    ReplyDelete
  15. Bloguma yapmış olduğunuz ziyaret ve nazik tebriğiniz için teşekkür ederim. Ben bayram kutlamasında biraz geciktim ama nolur kabul edin. Kaçtığın yerlerde benim yerimede bir nefes çek doğadan;)

    ReplyDelete
  16. Hepinizin guzel bayram tebrikleri icin gec bile olsa tesekkur ederim :)

    ReplyDelete

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails