Monday, September 13, 2010

Ev gibisi yok

Babamin buyuk babasinin bir lafi vardir "Evim evim guzel evim osurdugum sictigim canim evim" der :) dermis daha dogrusu... Bizim buyuk buyuk dede iyi soylemis, insanin evi gibisi yok, istersen dunyanin en guzel yerlerini gez, evinin huzurunu rahatini bulamiyor insan. Yani ben bulamiyorum ve eve gelince bir mutlu oluyorum :)

Kosturmacali ve yorucu, ama bir o kadar da guzel bir Vietnam gezisinden sonra evimize gelmis bulunmaktayiz... Hala etkisindeyim gorduklerimin. Gezi yazisi cok yakinda, oyle cok anlatacak sey var ki, ve bir suru de fotograf... tabii bilgisayara yukleyebilirsem.

dip not: Carsamba gunu cok cok onemli bir toplantim var -hani kelimeler yetmiyor anlatmaya- inanilmaz stresteyim, insanin iki gidim gezdigi dinlendigi de boyle burnundan gelirmis iste :( Anlayacaginiz dualarinizi ve iyi dileklerinizi esirgemeyin bu gariban blog sahibesinden, coook ihtiyacim olacak...

daha bir dip not: Yurdum insani yine sasirtmadi beni :( Biz bu yonetime bu muameleye mustahakmiyiz ne. Sinirliyim, uzgunum, umutsuzum bizden yana :(

Carsambadan sonra buralardayim yine.
A.

13 comments:

  1. Anneminde babaannesi " otururum evimde dayarım ayaklarımı duvara osururum da osururum istediğim gibi ev gibisi yok" dermiş. Çok haklıymış vallaha... İnşallah toplantın iyi geçer inşallah.. yurdunun insanı için üzülme müstehak bize, az bile..

    ReplyDelete
  2. :)))) Mavi Balon sizin babaannede iyimis.
    Cok sagol iyi dileklerin icin.
    yurdum insani kismina gelince... elde degil iste uzuluyor insan :(

    ReplyDelete
  3. Memlekete hoş geldin. Bende yakında tekrar Queens'e döneceğim. İnsanin evi gibi yok ama memleket farkı çok.

    Gezi yazını merakla beliyorum

    ReplyDelete
  4. Telekinesis memlekete donmedik yahu :) Bizim evimiz simdilik burasi napalim :)

    yazacagim insallah, soyle rahat rahat, ayrintilari kacirmadan yazmak istiyorum ;)

    ReplyDelete
  5. vietnam yazısını çok ama çok büyük bir merakla bekliyorum. ama öncesinde çarşamba günü için sana bütün iyi dileklerimi, niyetlerimi, dualarımı da yürekten yolluyorum...

    haydi bakalım çrş sonrası güzel haberlerle dön bize :)))

    ReplyDelete
  6. Canımcım,
    kalbim seninle,
    dualarım seninle,
    tüm başarı dileklerim seninle.
    Güzel haberlerini bekliyorum, kocaman öpüyorum.

    Hanimiş: bu Vietnam olayını Çarşambadan sonra burnundan getirirm artık :)

    ReplyDelete
  7. Hadi sana bol şans, su gibi, geçsin toplantın. Diğer konuya girmiyorum zira üzgünüm, kızgınım.

    ReplyDelete
  8. beenmaya, Ella, Aslı sagolun iyi dilekleriniz icin :) öpüldünüz hepiniz

    Telekinesis uzulecek birsey degil bosver ;)

    ReplyDelete
  9. çarşamba için çok kolay gelsin, istediğinden iyi geçer inşallah:)

    ReplyDelete
  10. Judy sagol ;) bitti cok sukur, ya da en azindan ilk etap bitti :)

    nasil guzel geldi iyi dilekleriniz bana sagolun hepiniz :)

    ReplyDelete
  11. Baba da dede,de çok güzel anlatmışilar, babanın ifadesi daha bi sıcak ve keskin.:)
    Çok haklılar, insanın evi yegane huzur bulduğu yer, yegane sığınak adeta.

    dilerim diğer etaplarda rahatla ve kolayca biter inşallah.:)
    Sevgiler saygılar..

    ReplyDelete

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails