Thursday, September 16, 2010

Kendimle basim dertte

Bir iki yil oncesine kadar koca kisisinin basinin etini yemekteydim;
"yok efendim biz cok asosyaliz birsey yapmiyoruz"
"yok efendim hep evde oturuyoruz bir yere gitmiyoruz"
"yok efendim millet hem calisip hem geziyor biz neden boyleyiz" falan filan...
Adamin cok mu basinin etini yedim ne yaptim bilemiyorum, simdide iyice pusulamiz sasmis durumda...
-Tatile gidecegiz dedik, onceki haftalarda deli gibi calistik isler bitsin gitmeden once diye.
-Tatile gittik cok kisa suremiz var diye, adam gibi uyku bile uyumadan gezdik dolandik. Millet tatilde dinlenir biz iki kat yorgun donduk yani...
-Bu arada memlekette bayram vardi ben hala daha ailemle adam gibi gorusup gecmis bayramlarini dahi kutlayamadim!! (yuh artik bana)
-Tatil sonrasi oyle bir giris yaptik ki islere, bogulmak uzereyiz hakikaten.
-Gunlerdir evde yiyecek bisey yok, alisverise vaktimiz bile yok, nasil oluyorsa her gece yine de birseyler uydurup yiyoruz iste beni en sasirtan durum bu! Bu gidisle ya adam gibi beslenememekten ya da uykusuzluktan olecegiz...
-Allahin izniyle gidecegiz bu aksam alisverise - ama bu demek oluyor ki bizimkileri bu gece de arayamayacagim, annem veye kardesim okuyorsaniz haberiniz olsun insallah yarin aksam gorusuruz :(
-Toplanti bitsin dedim, bitti ama benim derdim bitmedi, Cuma gununu iple cekiyorum :(
-Bu arada ne hikmetse hafta sonu icin de plan yapiyoruz - daha dogrusu yapilan planlara dahil oluyoruz- "Dim sum" yiyecekmisiz Cumartesi sabahi arkadaslarla... Bok bogazimiz da durmuyor hayretler otesi birseyiz kendimize sasiyorum!
-Tum bunlari ne ara yaziyorum, stres ve sinir icerisinde toplantinin sonuclarini beklerken... Hani belki olur da biraz rahatlarim diye, ama nerdeeee.
-Bu arada her sabah kocamin yanima yiyeyim diye koydugu armutlari cekmecede unutup biriktiriyorum, biri armutlarimi bitirmeme yardimci olabilir mi?? onlari tekrar eve geri tasimak istemiyorum...
-Birde asagidaki karikaturu gordum cok hosuma gitti iyi fikir :) Hadi yumurtladik oldu diyelim de ya sonrasi?! Is yerinde masanin altinda bakacak halim yok ya :)
Haydi ben kacarim...
A.

13 comments:

  1. İnsan keşke gezmekten yorulsun ya :):)
    Zaten tatilin mantığı gezmek, görmek öğrenmek olmalı bence. Ne o öyle tatil deyince deniz bilmem ne. (Bunda yüzemememin de katkısı var)
    İşteki yoğunluğun en kısa sürede geçer inşallahh, hatta amin :)
    Karikatüre bittim bende çok güzelmiş :D
    Hadi öpüyorumm, iyi çalışmalar diliyorum :D
    Bi de bi kardeşin olarak diyorum ki ne yap ne et yediğine içtiğine dikkat et, dinç ol, sana bişi olmasın :)

    ReplyDelete
  2. Bende yiyorum kocamın başının etini.Ama bunları okuduktan sonra vazgeçtim.Asosyal iyiyiz bu demektir:))
    Keyifle okudum.
    Sevgiler..

    ReplyDelete
  3. Lou keske yorgunluk tatille kalsaydi, o zaman e kendim ettim kendim buldum deyip susacaktim :) islerden nefret eder hale geldim yahu bu yogunluk yuzunden :( bu da gecer umarim.
    Valla gordugun gibi ne yapip edip yiyorum yine birseyler, bizim homini girtlak durmuyor :))
    Karikaturdeki fikri denemeyi dusunuyorum bi bakalim tutacak mi :D

    masal aman diyeyim :) aman ben ettim sen etme valla adamlarin ahi fena tutuyor sonra :D

    ReplyDelete
  4. yahu şekerim, güzelim bırak hayattaki dertlerin bunlar olsun teehhh!! gez gezebildiğin kadar, tüz tozabildiğin kadar hatta bir coş bir coş ki taş git :))
    ananeler gibi konuşacam ama idare et artık: gençken koymaz böyle şeyler. az uyku çok eğlence, çok gezemece, bol tozmaca olmalı insanın hayatında....
    sonra yatarsınız bol bol :))

    öperim pek bi kocaman

    ReplyDelete
  5. NzN sen onceden de boylemiydin yoksa amcanin rahatsizligindan sonrami biraz boyle oldun :))
    sonuna kadar katiliyorum dediklerine ne diyeyim, ama gel gor ki bunye laf dinlemiyor bazen :D hem benim gezme tozmayla sorunum yok da arada ise gelmek olmasa :)))
    operim bende cok cok
    bu arada baban daha iyidir umarim? gelicem mangal keyfine bak hakkimi saklayin :D

    ReplyDelete
  6. canım çok iyi yapıyorsunuz, insanın gezdiği gördüğü yanına kar kalıyor, iş yoğunluğu illa geçer, eğer gezmeseniz, planlara dahil olmasanız bence daha çok bunalırsınız. haftasonu dinlenirsin bari inşallah:))

    ReplyDelete
  7. ahaha hep böyleydim anacım. nzn'ye gez de ardına bakmadan koşar gider. eve girmese hayatta mutsuz olmaz ama ara evine gelsin, doysun yine gitsinnnn . tabii bu olaylarla birlikte 2 aydır farklı bir gerçeklik yaşayınca daha da bi farklı bakar oldum. daha bir kıymet bilmeye başladım sanki:)

    mangala istediğin zaman atla gel. bayılırız ailecek misafir ağırlamaya, yedirmeye, içirmeye, içirip içiri maymun etmeye:) babam dur durak bilmez yedirme konusunda demedi deme ama :)

    öperim!!

    ReplyDelete
  8. gezmekten yorulmak ha vay be çok canım çekti :))) dilersen bir süreliğine sizinle yer değiştirelim :)))

    ReplyDelete
  9. zaman içinde herşey dengesini bulacaktır
    bu arada "Dim sum" dediniz ve ben burada ah ah dedi. bir kaç yıl önce hong kong'ta o kadar çok yemiştim ki tadı hala damağımda size afiyet olsun
    Selamlar

    ReplyDelete
  10. Ben de bugün yemeyi unuttuğum üç armudu mesaiye kalan birisine verdim, "yi yi zihnini açar" diye :))

    ReplyDelete
  11. NzN tamamdir listeye sizi de ekliyorum ilk firsatta gelinecek mangal yapilacak :)

    beenmaya yanlis anlasilmisim ben yahu :) tek yorgunluk gezmek olsa keske ama is guc gicik etti beni o yani olay :) ama sen istiyorsan gel yine beraber gezeriz ;)

    P_A_N hep gordum duydum simdiye kadar ama bunca zamandir yemek kismet olmamisti, bir deneyecegiz bakalim :)

    Aslı benimkilere bugun bir tane de muz eklendi :)) ne yapacagim ben bunlari yahu gittikce artiyorlar, kimsede yok cevrede verecek ;)

    ReplyDelete
  12. armutları ben yıyebılırım
    cok severım:)

    ReplyDelete
  13. öykücüm al valla senin olsunlar yoksa gun gectikce artiyor bunlarin sayisi burada :)
    bu arada sukur kavusturana, sesini yeniden duymak guzel ;)

    ReplyDelete

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails